Vlivem mnoha hodin strávených za počítačem, v kanceláři, autě, atd. zcela přirozeně dochází k degeneraci páteře, pohybového aparátu a tím pádem celého našeho těla. Určité svaly se zkracují, jiné zase ochabují.
S tímto jsou spojené bolesti zad, hlavy a končetin.
Zároveň v souvislosti s nadměrnou stresovou zátěží a zrychleným stylem života vznikají poruchy koncentrace, psychické problémy, únava, poruchy zažívání a poruchy spánku.

Cítíte, že už je na čase "něco začít dělat"?

celoroční kurzy:

Základy Qi Gongu


Studio Focus
Senovážné nám. 6, Praha 1
www.studiofocus.cz

Cvičení je vhodné pro všechny věkové kategorie a předchozí zkušenosti nejsou nutné.
Pro více informací mne kontaktujte na tel.: 773 511 979.


pro firmy:

Cvičení pro "život s počítačem"

Dnešní průměrný Brit stráví denně průměrně 14 hodin a 39 minut vsedě, z toho většinou u počítače. Českou studii nemám, ale nebudeme na tom o moc lépe. Není v silách žádného těla sedět po celou dobu tak, aby nedocházelo k ochabování a zkracování svalstva. Navíc žádné tělo si nelibuje v takové míře ne-pohybu. Reakcí pak často bývá buď smíření se se situací a tedy postupný svalový kolaps, nebo zběsilé cvičení, přehnané nevhodné sporty nebo praxe, které sice vedou k uvolnění nakumulovaného stresu, ale někdy mohou již zatuhlé svalstvo ještě více křečovat nebo zkracovat a ochablé svalové skupiny, které by potřebovaly jemnou a pozvolnou pozornost, nechávají nedotčené. Seznamte se s technikami z fyzioterapie, qigongu, taiči a jógy k vyrovnání neblahých účinků našich „milostných poměrů“ s počítačem, zjistěte, které svaly dostaly zabrat právě na vašem těle a co jim prospěje a nechte se překvapit, jak se vám takto spokojené tělo odmění na úrovni psychického prožívání.

Program:
Co dělá sezení u počítače či v autě s naším tělem.
Co dělá takto zničené tělo s naší psychikou.
Diagnostika: zjistěte přesně, které svaly máte ochablé a které zkrácené.
Preventivní a korektivní cviky na doma, které vám umožní dál pracovat s počítačem (jíst se musí :) a zamezí špatným následkům a návykům.
Cviky do kanceláře, které pomohou ulevit vašemu tělu na pracovišti.
Správná pozice těla i počítače, aby dopad jeho užívání byl co nejméně škodlivý.
Duševní hygiena.